Guess je americká oděvní značka, kterou založili bratři Paul, Georges, Maurice a Armand Marciano. Společnost byla založena v roce 1981 poté, co se bratři přestěhovali do Spojených Států, kde otevřeli svou první pobočku. Kromě oblečení prodává Guess také doplňky, parfémy a šperky, a to ve více jak v 80 zemích světa.
Význam loga GUESS
Červená barva, kterou můžete spatřit na logu představuje lásku a vášeň. Za černou barvou hledejte eleganci a vytříbenost. Bílá reprezentuje čistotu, integritu a spolehlivost.
První návrh - džíny Marilyn
Jedním z prvních designů byly seprané skinny džíny Marilyn 3 Zip, které stále najdete v kamenných obchodem a e-shopech. Prvním obchodním domem, který o Marilyn projevil zájem byl Bloomingdale's, který si jich objednal rovnou dva tucty. Z polic zmizely během několika hodin. Tento moment odstartoval velmi úspěšnou kariéru této značky.
Ikonické kousky Guess
Mezi ikonické kousky značky Guess patří především džíny, klasická trička s logem značky, kabelky a v neposlední řadě také šperky. V roce 2005 začala značka prodávat parfémy, Guess for Women a o rok později Guess for Men. O dva roky později vznikl koncept G by Guess zaměřen na mladé ženy a dívky, který nabízí své zboží za přijatelnější ceny.
Popularita značky
Krátce po úspěchu s džíny Marilyn se Guess stal symbolem mládí, atraktivního a dobrodružného životního stylu. Nadčasové reklamní kampaně přetvářely neznámé tváře v úspěšné modelky a v lidech vyvolávaly touhu po dokonalém životě. V roce 2004 společnost vytvořila značku Marciano, která nabízí oblečení pro ženy a muže udávající trendy.
Spolupráce se známými tvářemi
Značka Guess byla a je známá pro své spolupráce s krásnými ženami především z řad modelek, známých hereček a zpěvaček. V reklamních kampaních se objevily takové krásky jako Carla Bruni, Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Eva Herzigová, Adriana Lima a pro jarní a letní kampaň roku 2020 to byla Jennifer Lopez nastylizovaná do role italské filmové hvězdy z 60. let.
Ikonické kousky Guess
Mezi ikonické kousky značky Guess patří především džíny, klasická trička s logem značky, kabelky a v neposlední řadě také šperky. V roce 2005 začala značka prodávat parfémy, Guess for Women a o rok později Guess for Men. O dva roky později vznikl koncept G by Guess zaměřen na mladé ženy a dívky, který nabízí své zboží za přijatelnější ceny.